banner

maandag 8 december 2014

December drukte

December is voor mij altijd een drukke maand. Deze en volgende week staan er weer diverse kerstworkshops op de agenda.

Vandaag heb ik toch nog even tijd gevonden om de sloophouten kisten te buiten op de foto te zetten, want woensdag wisselen deze weer van eigenaar.

De afgelopen tijd ben ik aan het experimenteren geweest met katoen en haak- en breinaalden met als resultaat een paar waxinelichtpotten met een warm jasje en een rendierkop. 'k Heb nog veel meer ideeën, maar voorlopig eerst even druk met de workshops

4 opmerkingen:

Gerry zei

Je haak- en breiwerk is heel mooi geworden!
En ik wens je veel succes met de drukte!

Liefs, Gerry

Esther zei

It's the time of the year. Succes met je workshops.
Groetjes, Esther

Mirjam zei

Oh Janny, wat een prachtige dingen heb je weer gemaakt. En ik wens je heel veel succes met je workshops...
Fijne dag vandaag,
Liefs, Mirjam

Thea zei

Wat leuk zeg, die kop van een eland. Het gewei is ook gehaakt? Knap gedaan hoor.

Ik wens je Prettige Feestdagen.

Groetjes Thea♥