dinsdag 26 april 2016

Oranje binnen

Oranje binnen

Binnen maar even wat oranje bloemen neergezet om een beetje in koningsdag stemming te komen. Buiten regent, hagelt en waait het en daarbij is het ook nog eens koud. Helaas zijn de voorspellingen voor morgen niet veel beter dus daarom is het wel fijn als het binnen een beetje oranje kleurt. 

Het boxkleed*  heb ik al weer even af. Ik ben nog bezig met een haakproject. In het rondje van de granny square zit oranje. Daar ga ik morgen lekker mee verder.

Voor het cactusblikje haakte ik een oranje hoesje**. 

Fijne koningsdag!


3 opmerkingen:

Ans van Ispelen zei

Jij bent in ieder geval al helemaal
in de oranjestemming,Janny.
Buiten hebben we niet bepaalt een oranjezonnetje.
Ja,af en toe klaart het wel wat op,maar oei ! wat is het koud.

Groetjes Ans

Dinah zei

Goed idee om het binnen gezellig te maken. Staat erg leuk.

Lieve groet, dinah

Mirjam zei

Dat ziet er allemaal heel erg gezellig en zonnig uit. Lekker sfeertje op deze manier bij je binnen.
Ik wens je een heel fijne dag,
liefs,
Mirjam