maandag 4 juli 2016

Maandag

Al weer maandag! Vanmorgen maar gelijk aan de slag gegaan. Het gehaakte dekentje moest op de foto maar iedere keer als ik dat wilde doen, regende het. Gelukkig scheen vanmorgen de zon en hier schijnt hij nog steeds.

Na de fotosessie heb ik het dekentje opgespannen en onder natte doeken gelegd. Het is altijd een tijdrovend karwei om het mooi op maat op te spannen. Ik gebruik er heel veel spelden voor en die moeten er straks allemaal ook weer uit. Maar deze stap overslaan is geen goed idee want het haakwerk wordt er echt heel mooi van.
Tja en als je druk bezig bent, zie je niet alles wat er gebeurt...
... bijvoorbeeld zag ik niet dat de poes heerlijk in de box lag te slapen. Ze weet dat dit niet mag, maar heeft daar dus echt geen boodschap aan. Het boxkleed zit inmiddels in de wasmachine.Misschien dacht ze: "maandag wasdag"...

2 opmerkingen:

Mirjam zei

Je dekentje is erg mooi geworden en ook je boxkleed is een juweeltje. De poes zal dat met me eens zijn geweest...
Fijne dag,
liefs,
Mirjam

Ans van Ispelen zei

HiHihi...dat oogje.
Ze kijkt inderdaad op een manier van :
Ik weet dat het niet mag,maar ik lig hier toch zo heerlijk.

En mooi is je dekentje.

Groetjes Ans